Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juli 30

Tisdagsklubben och onsdag !








Så snabb uppdatering från gårdagen, Hemma hos Daniella vart det livat och vi hade skit trevligt. När vi väl bestämde oss för att gå till Tisdagsklubben var kön, lång men vakten var så snäll och släppt in oss i vip kön ( Tacka gud för det). Trädgårn va fullproppad med alla möjliga människor. Vi hade trevligt och dansade som aldrig förr, väldigt trevligt tjejgöng kan jag lova, Jag bella, sofia, mommo, daniella, jonna & Alexandra :) Killarna ja dom fanns där haha :)

Det blev en otrolig kväll och creds till chrille som körde oss till donkan och ända hem efter en lång kväll men ömma fötter, och creds till donkan som hade öppet :) hehe Soffan sov hos mig hon åkte precis till saras jobb och snart ska jag hoppa in i duschen och dra mig hem till henne för en filmkväll och planering inför grekland föfan! 6 dagar kvar nu :)







Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL