Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 6

Skolavslutning.

Idag var det skolavslutning i hagakyrkan, med studenter och vackra ord från elever och lärare. Efter det bärde vi av till klassrummet för jordgubbar och cider, men blev inte så mycker mer för mig för jag fick stressa ner till brunnsparken och möta Bella, Mickan & Olivia för att jag och bella skulle på Freddans student.

Väl på plats blev det mycket pussar och vi träffade hela underbara familjen Ortiz :) Freddan sprang ut och dte blev ett himla liv, särkilt en liten flicka som man nästan bara vill peta bort för att hon är så otrevlig! Fy skäms. Freddan åkte iväg på flaket & Vi andra blev lämnade kvar, det blev foto time och alexander och Maria fick till några bra bilder.

Sedan bar jag hemmåt för att sedan möta upp flickorna för lite myspys med vin och annat gott på Bellas Balkong. Sedan väl inne i stan blev det inte som väntat men en trevlig kväll hade vi allt haft och vi träffade en nörd som jag nu aldrig mer vill prata med typ....

Nu är det dags att fira in sommaren för imon ska solaen lysa och jag ska till smögen med far min :D
God natt :D

P.s: Åker till la france på söndag

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL