Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, mars 17

Tack till alla som gjorde min kväll till den bästa någonsin!

Vill börja med att säga tack till alla 167 personer som kom igår, Ni gjorde min kväll.
Kvällen började vid 19.00 då alla dom närmaste flickorna kom för lite tjat och drickande, pratade lite skit och bara njöt av varandras sällskap vid 8 tiden trippa några grabbs in och vid 9-10 kommer rushen, vid 12 hade nästan alla kommit och minglet var i gång på högsta nivå! Musiken spruta ut ur högtalarna och lite danssteg kom ibland innan alla kom igång. Massa ville dock komma in men känner man inte mig är det ju lite onödigt att ens komma dit men det fixade mina kära "livvakter" Marko, Kristian, Peter & Sia som hjälpte till under hela kvällens gång. TACK! En gamal kärlek gav mig en väldigt fin present som jag blev väldigt glad över och alla andras med förstås men kändes lite speciellt eftersom att känslorna kan komma tillbaka för en kort stund ibland, Hoppas han blev glad för sin födelsedags present eftersom han fyllde 20år efter tolvslaget! Jemilia bar in min tårta och alla sjung även om musiken kaosa en kort stund, Tack igen. Isabell Carlsson var lika full som vanligt och Paulina Ekström tog sig tid att flörta en del med min kusin. Mamma hjälpte till och stog i baren och även Sanna kom förbi för ett kort visit. Lena kom också, hade inte sett henne på månader så blev jätte glad! Kristian blev dock lite chockad, :) hehe . . . David drack tyvärr inte alls lika mycket som jag så han ligger fortfarande först i vårat vad, men fick dock gymkort av pappa i födelsedags present och en bra muskelbok av david som en påminnelse så visst ska det bli ändrningar :) haha. En viss Edvin Rosenqvist satte sig ute större del av kvällen eftersom för mycket billig vodka kan få en att inte må så bra. Han piggna dock till under kvällen , Jacob och Samuel hjälpte till med musiken när min morbror tröttnade och det blev lyckat, ;). Tack grabbar. Blev dock lite besviken på killen som man än gång tyckt om i mängder som man undrar vad han håller på med, sårar en att se honom så! Men han ville inte ha min hjälp så det blir nog ett avslut på riktigt där eller jag visade nog det när jag följde med en viss snygging hemm tack för natten <3> För övrigt va jag uppe 8 i morse alltspå 25 min sömn men värt va det jag och Paulina städade i 7h och kristian kom också förbi och bidrag med cigg, morfar kom med pizza och jag säger en sak jag somna snabbt när jag kom hem! men nu är jag vaken och på allärten ska käka på donkan igen för mat är nog det ända jag behöver idag!
Vill säga ett speciellt tack till :
"Vakterna" : Kristian, Marko, Peter & Sia.
Ljud, Ljus och musik: Morbror jose, Samuel och jacob
Hjälp och städning: Isabell, Paulina, Mormor & morfar, Mamma, Kristian och bröderna!
Frukt och grönt : Daniella karlsson & Paulina ekström
Körning: Morfar & Kicki !
Tack igen, jag älskar er !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL