Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 25

Julafton/Juldagen


Igår var det Julafton och den spenderade jag med Familj och vänner hos min kärakusin Patricia och henes pojkvän Abbas. Det blev en dag/kväll full med skratt och framför allt god mat.
Jag och Kristian körde igång Kareoke maskinen och det blev ett himla drag i vardagsrummet, inte visst jag att vi alla var sjärnor :) Älskar verkligen min familj, ni är underbar.
Tack för en underbar dag/kväll. Vill också passa på att tacka för alla fina julklappar, älskade dom allihop.

Idag är det juldagen och jag ska snart åka till min gdfar för mer julmat! Hela familjen ska dit och sedan bli det utgång med min bästa vän Isabell och gänget.
Hoppas nästa år fortsätter i samma lyckliga spår.

Ni vet att ni älskar mig
Karoin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL