Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 26

saknaden.

Ibland vaknar jag mitt i natten av kylan att du inte ligger bredvid. Vill att du ska hålla om mig, och jag vill kunna leka med ditt hår. Ser på andra och när dom har sina stunder, och vet att vi kunde haft det lika bra, du och jag. Saknar dig så mycket att jag nästan bara vill ta en taxi hem till dig och säga hur ja känner, men det hade inte spelat någon roll nu, nu när det är försent. Vill att allt ska vara som förr att jag kan vakna upp av ett gulligt sms eller somna till din röst, Sova tätt in till dig höra hur ditt hjärta slår. Vill uppleva det med dig igen allt det vi gjorde och allt vi kan göra. Du kommer alltid finnas kvar, för du är den enda mitt hjärta kunde banka för.

JAG SAKNAR DIG!.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL