Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 12

3 nights at the hospital

Hej po er, bangkok vistelsen har inte riktigt blivit som vi planerat. Po vagen hit blev jag akutsjuk och fick aka abulans fran flyget fran malaysia och nu har jag legat inne po sjukhus i 3dagar. Har akt po maginflamation och matforgiftning och natten till tordag aker vi hem och jag tror inte det blir sa mycket mer an sjukhusslangar for min del. Jessica hon shoppar po och ar underbar som en parla men shoppingen far nog vanta tills nasta gang jag kommer hit tyvarr. Just nu vill jag fokusera po att bi frisk, nar jag kommer hem blir det sjukhuset igen ush och fy! sager jag bara. Jag som klarat mig sa bra hittils. Hors hemma i sverige nu ska jag atervanda till min sjukhusrum. ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL